دانلود فيلم.اپدیت نود32.اخبار روز فوتبال

دانلود فيلم.اپدیت نود32.اخبار روز فوتبال
دانلود بهترین چیزها؟

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا پیروزی پر گل تیم فوتسال ایران برابر كره جنوبی را مهر تاییدی بر 10 دوره قهرمانی ایران در این قاره دانست و نوشت : كره جنوبی پیش بینی چنین شكستی را نمی كرد.

1391/03/06 - 09:38

تیم فوتسال ایران روز گذشته در چارچوب رقابت های مرحله گروهی قهرمانی آسیا در نخستین دیدار با نتیجه 14 بر یك كره جنوبی را در هم كوبید.

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: یكی از نكات جالب بازی قهرمان 10 دوره رقابت های قاره آسیا هت تریك دو بازیكن ایرانی بود. در این بازی علی اصغر حسن زاده و جاوید مهدی هت تریك كردند.

این سایت شرحی مختصر از بازی تیم ملی ایران و گل هایی كه بازیكنان ایرانی به ثمر رسانده اند؛ ارائه كرد و افزود: تنها نكته تاریك در پیروزی تیم ایران؛ ناكامی 'وحید شمسایی' در گلزنی بود آن هم در شرایطی كه علی صانعی آرانی' مربی او فرصت كافی در اختیارش گذاشته بود.

صانعی در این باره گفت: وحید در دنیای فوتسال بسیار محبوب و معروف است و همین هم به او فشار می آورد. ما از این مساله به عنوان یك استراتژی استفاده كردیم و به همین خاطر سه بازیكن دیگر فرصت كردند گل بزنند.

سرمربی تیم فوتسال ایران اضافه كرد: ما این رقابت ها را توفانی آغاز كردیم ولی باید باز هم بازی خود را تقویت كنیم و به همه رقیبان احترام بگذاریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

همتای كره ای علی صانعی، 'لی چانگ هوان' از نحوه بازی تیمش دلسرد شده است. او گفت: هیچ كدام از بازیكنان ما روی فرم نبودند. پیش از بازی پیش بینی چنین باختی را نمی كردم. با این حال آنچه گذشته، گذشته است و برای فردا باید خود رابه لحاظ ذهنی و جسمی آماده كنیم تا به مصاف استرالیا برویم.

سرمربی كره جنوبی گفت: البته بسیارسخت است كه خود را پس از این باخت فاجعه بار بازسازی كنیم. ولی چاره ای دیگر نداریم و باید خوش بین باشیم. امیدوارم از فردا تیم روند عادی خود را درپیش گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 خرداد 1398برچسب:ایران کره جنـــوبی, ] [ 17:25 ] [ سعيد چكاره ]

<< مطالب جديدتر ........ مطالب قديمي‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ طرفدارهاي رئــال و ضد بارسا خوش اومدین نظر یادتــون نره.
موضوعات